REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Sklep internetowy POLAR ENERGY dostępny pod adresem internetowym https://polarenergy.pl jest prowadzony przez Jarosława Pająka prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą „Jarosław Pająk”, adres wykonywania działalności gospodarczej i adres do doręczeń: ul. Spacerowa 7, 32-010 Kocmyrzów-Luborzyca, NIP 9451347182, REGON 351536160.

  2. Niniejszy regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów (w tym przedsiębiorców z uprawnieniami konsumenta – a więc, gdy czynność nie ma zawodowego charakteru dla prowadzonej przez nich działalności gospodarczej) oraz przedsiębiorców korzystających ze sklepu internetowego „POLAR ENERGY”.

  3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej https://polarenergy.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.

  4. Sprzedawca informuje, że korzystanie z sklepu może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a tj. między innymi: programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.

5.      Niniejszy regulamin określa w szczególności:

1)    zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego,

2)    warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ramach sklepu internetowego,

3)    warunki i zasady składania drogą elektroniczną zamówień w ramach sklepu internetowego,

4)    zasady zawierania umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach sklepu internetowego.

§ 1

Definicje

  1. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1)     Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

2)     Klient - podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży;

3)     Konsument - osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

4)     Konto Klienta - indywidualny dla każdego Klienta, panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji i zawarciu umowy świadczenia usługi Prowadzenie Konta Klienta;

5)     Przedsiębiorca - osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

6)     Regulamin - niniejszy dokument;

7)     Rejestracja - czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego;

8)     Sklep Internetowy - stronę internetową, pod którą Sprzedawca prowadzi sklep internetowy działający pod witryną o adresie: https://polarenergy.pl;

9)     Sprzedawca - Jarosław Pająk prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą „Jarosław Pająk”, adres wykonywania działalności gospodarczej i adres do doręczeń: ul. Spacerowa 7, 32-010 Kocmyrzów-Luborzyca, NIP: 9451347182, REGON: 351536160;

10)  Umowa sprzedaży - umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.

§ 2

Dane kontaktowe

1.      Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą następujących danych kontaktowych:

1)   adres Sprzedawcy: Jarosław Pająk prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą „Jarosław Pająk”, ul. Spacerowa 7, 32-010 Kocmyrzów-Luborzyca oraz ul. Drukarska 9, 30-348 Kraków,

2)   adres e-mail Sprzedawcy: info@polarenergy.pl,

3)   numer telefonu Sprzedawcy: +48 12 296 66 78.

2.      Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach od 8.00 do 16.00.

 

§ 3

Wymagania techniczne

1.      Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:

1)     komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do sieci Internet,

2)     dostęp do poczty elektronicznej,

3)     przeglądarka internetowa Microsoft Edge w wersji 42.x lub nowszej, Firefox w wersji 48.0 lub nowszej, Chrome w wersji 50 lub nowszej, Opera w wersji 50 lub nowszej, Safari w wersji 10.x. lub nowszej,

4)     włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

 

§ 4

Informacje ogólne

1.      Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu Internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

2.      Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację zamówienia bez zakładania Konta.

3.      Informacje podane w Sklepie Internetowym, w tym informacje o prezentowanych produktach, a w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

4.      Każdy rejestrujący się i/bądź dokonujący zamówienia Klient wyraża zgodę na otrzymywanie na podany przez siebie adres e-mail informacji związanych z przebiegiem transakcji, zawiadomień o zmianach w Regulaminie.

5.      W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach witryny usługami, Sklep Internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w sieci Internet.

 

§ 5

Konto Klienta

  1. Aby założyć Konto Klienta w Sklepie Internetowym, należy wypełnić formularz rejestracji.

  2. W celu założenia Konta w Sklepie Internetowym:

a)      użytkownik będący Konsumentem jest zobowiązany podać:

1)       imię i nazwisko,

2)       adres zamieszkania,

3)       telefon i email do kontaktu,

4)       adres dostawy;

b)     użytkownik będący Przedsiębiorcą jest zobowiązany podać:

1)       imię i nazwisko,

2)       nazwa firmy,

3)       siedzibę,

4)       telefon i adres e-mail do kontaktu,

5)       adres dostawy,

6)       numer NIP.

2.     

 

3.      Założenie Konta Klienta w Sklepie Internetowym jest darmowe.

4.      Logowanie się na Konto Klienta odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w formularzu rejestracji.

5.      Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek opłat usunąć Konto Klienta poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 2 Umowy.

§ 6

Składanie Zamówienia

  1. W celu złożenia Zamówienia należy:

1)   wybrać produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Zamawiam” (lub równoznaczny),

2)   zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji,

3)   jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić formularz zamówienia poprzez wpisanie danych, o którym mowa w § 5 ust. 2 lit. a bądź b Regulaminu,

4)   wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,

5)   wybrać jeden z dostępnych sposób dostawy,

6)   wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie,

7)   kliknąć przycisk “Zamawiam” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail.

  1. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku “Zamawiam” Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Produktów. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

  2. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego przyjęcia. Informacja o potwierdzeniu przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.

  3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca nie później niż w ciągu 24 godzin, potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku, na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta podczas Rejestracji lub składania zamówienia adres.

 

§ 7

Dostawa

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy:

1)     przesyłka kurierska,

2)     dostawa do Paczkomatu,

3)     odbiór osobisty pod adresem: ul. Drukarska 9, 30-348 Kraków

  1. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.

  2. Termin realizacji Zamówienia wynosi co do zasady nie więcej niż 5 Dni roboczych. W przypadku dłuższego czasu realizacji, stosowna informacja znajduje się w szczegółach produktu.

  3. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.

  4. Sprzedawca dostarcza Klientowi dowód zakupu/fakturę VAT.

  5. Dostawa w oparciu o Regulamin odbywa się wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Istnieje możliwość dostawy także na terenie Unii Europejskiej, jednak wyłącznie w oparciu o indywidualne ustalenia Stron a nie w oparciu o Regulamin.

§ 8

Płatność

1.      Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

1)     płatność przelewem tradycyjnym na konto Sprzedawcy,

2)     płatności elektroniczne w serwisie Przelewy24/PayU,

3)     płatność kartą płatniczą lub debetową,

4)     płatność gotówką w przypadku odbioru osobistego, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 3,

5)     płatność za pobraniem przy odbiorze przedmiotu zamówienia od kuriera.

  1. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

  2. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za produkt oraz koszt Dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi kurierskie), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

  3. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi kurierskie oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie Internetowym w opisie produktu.

 

§ 9

Wykonanie umowy sprzedaży

  1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem bądź płatności elektronicznej lub płatności kartą płatniczą/debetową, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie do 3 Dni Roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

  2. Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w § 7 ust. 3 Regulaminu, a w sposób wybrany przez Klienta podczas składania zamówienia.

  3. Początek biegu terminu dostawy zamówienia liczy się w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatnością elektroniczną lub kartą płatniczą/debetową od dnia uznania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy.

§ 10

Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

  2. W przypadku gdy zakupiony produkt jest niezgodny z Umową sprzedaży lub posiada wady, Klient będący Konsumentem ma prawo złożyć reklamację w oparciu o regulacje przewidziane przepisami Kodeksu cywilnego w zakresie rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

  3. Celem złożenia reklamacji Klient zobowiązany jest do poinformowania Sklepu Internetowego mailem na adres info@polarenergy.pl, a następnie postępować zgodnie z otrzymanymi informacjami.

  4. Zamówienie odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 2 ust. 1 pkt 1 Regulaminu.

  5. W wypadku Klienta będącego Konsumentem, koszt odesłania zamówienia pokrywa Sprzedawca.

6.      Klient składający reklamacje powinien wskazać w niej w szczególności:

1)     zwięzły opis wady,

2)     okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia,

3)     dane Klienta składającego reklamację,

4)      żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

7.      Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie i nie później niż w terminie 14 dni. Jeżeli Klientem jest Konsument a Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego terminie 14 dni, uważa się, że żądanie Klienta uznano za uzasadnione.

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w przypadku dokonywania jakichkolwiek modyfikacji przedmiotu zamówienia przez Klienta.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy uznania reklamacji w szczególności przypadkach: wyłącznej winy użytkownika, uszkodzenia mechanicznego, niewłaściwego konserwowania oraz użytkowania przedmiotu zamówienia niezgodnie z instrukcją.

  3. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta towaru bądź dystrybutora.

  4. W wypadku produktów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej sklepu.

§ 11

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1.      Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

1)     http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,

2)     http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php,

3)     http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2.      Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

1)     konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą;

2)     konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą;

3)     konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

3.      Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

§ 12

Odstąpienie od Umowy sprzedaży

  1. Klient będący Konsumentem uprawniony jest do odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podawania przyczyny.

  2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili doręczenia zamówienia Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie trzeciej (innej niż przewoźnik).

  3. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie, o którym mowa powyżej, może zostać złożone:

1)     pisemnie na adres Sprzedawcy, tj.: Jarosław Pająk, ul. Spacerowa 7, 32-010 Kocmyrzów-Luborzyca bądź ul. Drukarska 9, 30-348 Kraków,  

2)     za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy: info@polarenergy.pl.

Do zachowania terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej, wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  1. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

  2. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

  3. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy.

  4. Sprzedawca uprawniony jest do wstrzymania zwrotu płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem przedmiotu zamówienia bądź dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  5. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia zamówienia inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  6. Konsument jest zobowiązany do zwrotu zamówienia Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

  7. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu.

  8. Jeśli ze względu na swój charakter zamówienie nie może zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.

  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości przedmiotów zamówienia będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania przedmiotów zamówienia.

  10. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  11. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

§ 14

Przedsiębiorcy

  1. Niniejszy paragraf Regulaminu dotyczą tylko i wyłącznie Klientów będących Przedsiębiorcami.

  2. W przypadku wystąpienia różnic w postanowieniach Regulaminu zawartych w niniejszym paragrafie w stosunku do pozostałych postanowień Regulaminu, zastosowanie mają postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie.

  3. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży zawartej z Klientem –Przedsiębiorcą w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Prawo odstąpienia przysługuje w takim wypadku bez podania przyczyny. Prawo odstąpienia wskazane w niniejszym ustępie następuję poprzez przesłanie odpowiedniego oświadczenia przez Sprzedawcę do Klienta – Przedsiębiorcy na adres mailowy wskazany przez Klienta – Przedsiębiorcę przy składaniu zamówienia.

  4. Sprzedawca uprawniony jest do ograniczenia dostępnych metody płatności. Sprzedawca uprawniony jest do domagania się od Klienta-Przedsiębiorcy dokonania przedpłaty w całości albo części za zamówienie. Uprawnienie wskazane w zdaniu poprzednim jest niezależnie od wybranej przez Klienta metody płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

  5. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę przedmiotu zamówienia wybranemu przewoźnikowi na Klienta-Przedsiębiorcę przechodzą korzyści i ciężary związane z przedmiotem zamówienia oraz niebezpieczeństwo jego przypadkowej utraty lub uszkodzenia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie przedmiotu zamówienia powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi – Przedsiębiorcy, jak również nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie.

  6. W przypadku dostawy zamówienia dokonywanej za pośrednictwem przewoźnika Klient-Przedsiębiorca obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie przedmiotu zamówienia, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

  7. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi w stosunku do Klienta będącego Przedsiębiorcą zostaje wyłączona.

  8. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem –  Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

§ 15

Dane osobowe

1.      Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na stronie Sklepu Internetowego pod adresem: https://polarenergy.pl /polityka-prywatnosci .

 

§ 16

Postanowienia końcowe

1.      Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszego Regulaminu, o ile niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań jest spowodowane zjawiskami zewnętrznymi, nieprzewidywalnymi lub prawie niemożliwymi do przewidzenia, których skutkom nie dało się zapobiec (siła wyższa). W przypadku wystąpienia siły wyższej realizacja zamówienia zostanie zawieszona na okres równy okresowi działania siły wyższej powiększony o okres niezbędny do ewentualnego przywrócenia prawidłowego funkcjonowania Sklepu Internetowego.

  2. W świetle poważnej sytuacji zagrożenia zdrowia i życia oraz zakłóceń w łańcuchu dostaw, w tym z powodu (pośrednio lub bezpośrednio) epidemii COVID-19 czy w związku (pośrednim lub bezpośrednim) z konfliktem zbrojnym w Ukrainie wszelka odpowiedzialności za szkody w przypadku opóźnień lub wstrzymania w całości lub w części po stronie Sprzedającego realizacji Zamówień, w związku z tą nadzwyczajną sytuacją zostaje wyłączona (nawet jeśli skutki sytuacji nadzwyczajnej miały już miejsce lub były w inny sposób przewidywane w chwili składania Zamówienia). W tym przypadku Sprzedający zobowiązuje się do podjęcia wszelkich środków w jego mocy, aby zapewnić w jak najkrótszym czasie regularne przywrócenie całkowicie lub częściowo zawieszonego lub przedłużonego wykonania Zamówienia.

  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

  4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

  5. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.

 

Śledź nas na Facebooku